Skriv din beskrivning här!

TISDAG

Springturen i söndags gick bra, sprang hela så jag är nöjd. Haha tycker verkligen inte att det är speciellt kul att springa så de gånger när jag är ut får jag faktiskt vara lite stolt över mig själv. Igår stod ett gympass med Julia på schemat, riktigt trevligt att ha sällskap. De gick bra och jag kan ju säga att träningsvärk idag var givet. Idag har jag vart i skolan på förmiddagen för ett studiebesök. Åkte sedan hem för vi hade inga fler lektioner idag så har gjort lite skolgrejs hemma och sitter just nu vid pappa och inväntar att farfar kommer hem från älgjakten. Hockeykväll med Farfar lutar det mot, som jag längtat! I morgon blir det ett gympass, innan eller efter skolan vet jag inte riktigt men det visar sig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback