Skriv din beskrivning här!

TISDAG

Gårdagen bestod av skola. Ont i huvet hela dagen men beslutade mig att göra någon nytta och gå till gymmet efteråt iallafall. Svartnade för ögonen några gånger och såg även gult en gång när jag skulle fylla på vatten, sjukt läskigt! Bussresan var en kamp mellan å spy eller inte kändes det som.. Väl hemma gjorde jag bananpannkakor sen var det bara sova som stod på schemat. Otroligt skönt då jag anser att sömn är de som botar migrän mest. I morse kände jag av huvudet igen, inte lika som igår men med tanke på att vi har karaktär idag i verkstaden så antog jag att huvudet inte skulle bli bättre av att höra buller hela dagen så stannade hemma. Åt äggröra med skinka, spenat och isbergssallad i morse, extremt gott och välbehövligt då min mage skrek efter mat. 
Gympasset igår gick annars ganska bra, börjar känna mig starkare i både knäböj och bänkpress faktiskt, mest förvånad i bänkpress då jag inte kört det på ganska länge då det nästan alltid är upptaget. Men gympasset gick bra igår, körde pass A och la in lite extra för ben så jag kan ju säga att det var skakigt där ett tag, haha! Men så skönt å bara köra skiten ur benen. Tanken var väl egentligen att köra lite mer ben men efter att jag sett gult och att de svartnade där ett tag så var det nog bäst att åka hem, äta och sova. 
På schemat idag står soffhäng och ta det lugnt högst upp på listan. Oth klockan 4 är väl höjdpunkten, fy vad jag älskar serien!! 
Ha de bra!

Trackback