Skriv din beskrivning här!

MICROGRÖT OCH MILITÄRPRESS

Just nu spelas Ted Gärdestad i lurarna och ja sitter och käkar microgröt, enormt underskattat!! Såå gott verkligen. Igår tränade jag för första gången på en vecka, sjukt skönt och jobbigt, haha! Det gick bra faktiskt, latsdrag, militärpress och tricepspress kändes bra och lite träningsvärk kan jag allt känna av. Knäböj är det bara teknikträning fortfarande så det går sakta framåt. Lastade på lite mer än sist och det kändes bra! Bättre att ta det lugnt och behålla tekniken än att rusa fram och tappa tekniken. Körde lite mage på det också, kändes rätt bra men tappade kontakten emellanåt.. Men de känns då idag iallafall, ajajaj min mage, haha! 
 Idag står el på schemat hela dagen, tröttsamt men man har nytta av den i fysiken sen så. I morgon slutar jag tidigt så då blir det ett gympass som står på schemat, MARKLYFTSONSDAG!!! Älskar verkligen marklyft, så bra och kul övning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback