Skriv din beskrivning här!

MUFFINS MARKLYFT OCH MAT

Alla goda ting på M är tre. Längesen det skrevs en rad här känner jag så varför inte sätta sig ner och skriva några rader? Inte vart i skolan på två dagar då jag åkt på nåt förkylningsvirus.. Usch har inte tid för detta, vill träna!! 
Börjat med starting strenght nu också och det går framåt faktiskt, skitkul verkligen! Mark går lättare och lättare för varje gång, knäböj står lite still då jag bara nötar teknik nu, bänk går framåt, militärpress sakta men säkert och latsdrag är lite oklart, haha. Men det känns bra att ha börjat med något nytt och extra kul när man känner att det ger nånting! Kosten går bra eller ah gick bra tills jag fuskade i fredags och åt en bit marängtårta, heh oops. Idag har jag även bakat kladdkaksmuffins, sååå gott! Blir alltid farligt sötsugen när jag är sjuk, buhuuu. Men men skola i morrn, ingen träning då jag vill va helt frisk först. Ta det lugnt hela helgen och sen på måndag ska jag vara fit for fight igen! Älskar å träna verkligen, de roligaste på hela veckan. Fått en ny gymbuddie å - Madde. Så sjukt go och härlig människa, dubbelt så gammal som mig men är som en 16 åring. Vi peppar varandra, skrattar och gör träningen lite roligare. I början av januari fixade jag mina fransar hos henne och sen nu på senare tid har vi stött på varandra på gymmet nästintill varje gång, skitkul!! 
 Dagen har bestått av att se serier, äta gifflar, baka och sjungit lite för mycket för min onda hals bästa. Haha är så dålig på å va sjuk, måste bli bättre på att ta det lugnt och äta saker som man blir frisk av (mer gifflar?) 
 Hoppas ni har det bra iallafall mates så får vi se när vi hörs nästa gång! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback