Skriv din beskrivning här!

VECKOSTART

Varit sjuk hela helgen och är väl på bättringsvägarna nu. Åkte till skolan och hämtade böckerna i morse så jag har lite att göra. Usch tycker verkligen inte om att plugga när man är hemma och är sjuk men ibland måste man.. Har nyss hört på podcasten tyngreradio, riktigt intressant! Så sitter nu och äter mellanmål och bara tar det lugnt. Kanske går ner och köper en korsordstidning lite senare. Haha blivit nästintill beroende av korsord, köpte en tidning nu i helgen så det är väl ungefär det jag gjort i helgen, löst korsord och snorat. Tycker om å lösa korsord för de får en att bli väldigt avslappnad och så tänker jag på mormor som jämt brukade göra de ♥ 
Ska peppra med vitaminer idag så jag blir frisk så jag får träääääna! Blev så ledsen igår att ja inte tog min söndagsrunda men min kropp mådde inte nog bra för å springa tyvärr. Hoppas ni har det bra finisar!
 
Äpple, kardemumma, kanel, ingefära, pumpafrön, chiafrön, solrosfrön, kokosfett, kokosflingor och några blåbär. Extremt gott och mättsamt om man vill ha lite mer än ett äpple till mellanmål.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback