Skriv din beskrivning här!

THAT MARSHALL

 
Står högst upp på önskelistan just nu kan jag ju säga. Extremt snygg, sägs ha bra ljud och framförallt det är en högtalare vilket jag suktat efter länge då de jag lånar av lillebror har gett upp helt. Ska snart flytta också och då hade de varit väldigt gött med lite nytt ljud, eftersom den är så snygg så blir det ju lite av en inredningsdetalj också så vi får se om ja kan hålla fingrarna i styr eller om jag klickar hem den. Vet dock inte vilken färg än, förut var jag helt inne på svart men nu börjar de luta mer mot den cream färgade, haha åhj så drygt med beslutsångest hela tin! 
Vi får väl se hur detta slutar, TO BE CONTINUE xpxpxp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback